Vi Gratulerar, Vi Gratulerar! Sture 6 år!

Idag fyller jag minsann 6 år!
Ibland känns det som om jag fortfarande vore 3!
Hursomhelst, idag blev jag firad med tårta, hundkex och present :D Lillmatte och lekfarbror Simon hade fixat finfin smörgåstårta med leverpastej, skinska och ost! GOTT. Jag svalde allt- tugga är onödigt! Ville ju vinna tävlingen mot Siv i tårtätar-tävling!
Hon förlorade stort!!! Hehe
Sen efter det så fick jag öppna paket först!
Kan ni gissa vad jag fick?
Jo, självklart en boll!! Den var jeeeeeetefin!
Sen skulle Siv öppna sin försenade födelsedagspresent från lillmatte(hon åkte bort! Hur man nu kan göra det förstår jag ju inte...menmen) som Siv hade mycket problem med att öppna!
Hon tyckte pappret var roligare än själva innehållet. Dumbom där!
Hon fick en orange boll med ett snöre i!
Även den var mycket fin!
Efter att ha invigt min fina, nya boll genom att passa runt den till alla, så fick jag och Sivvan var sitt ben med mumsig fyllning!
En jätteskojig födelsedag!
Det enda som saknas nu är att jag och matte ska ut på äventyr!!
Havet hade varit mysigt!!
Nu ska jag iväg och fortsätta leka med min boll innan dumma Siv dödar den!
Här håller jag precis på att svälja ner en stoor bit tårta!
Siv förlorade stenhårt mot mig i tävlingen!
Försöker få upp det där dumma paketet!
Våra fina bollar!
// Sture (födelsedags grisen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0